tirsdag 11. mai 2010

Rydding er smittsomt (?)

Noen er (u)heldigere enn andre, og kan nå ta sommerferie med mer eller mindre god samvittighet. Et resultat av semesterslutt her i Bø er at vi må flytte ut av hyblene våre siden de blir brukt til sommerhotell. Egentlig er jo det greit nok siden man da kanskje tenker litt mer på hva man tar med opp hit enn en ellers ville gjort. Så dermed når naboen driver å rydder, pakker og styrer på får jeg nesten en instinktiv trang til å gjøre det samme! Ikke at det er noe galt i det, skader jo ikke å slippe å pakke og rydde til den dagen jeg skal vaske ut. Eneste "problemet" er at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av alle tingene! Rommet mitt hjemme er jo allerede lagringsplass for særlig kjøkkenting, og jeg må jo kunne gå bort til senga også. Så i mangel på plass, og uvisshet om hva som skjer med det jeg har kan jeg nok bare pakke sammen det jeg trenger minst å vente på bedre tider...

Det er litt rart å tenke på at jeg ikke kommer til å se naboen på 3(!) måneder...

1 kommentar:

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)