onsdag 19. mai 2010

Gangsperre på gang?

I fjor høst fikk jeg endelig tiltak nok i kroppen til å melde meg inn i sykkelklubben her oppe. Det er en liten gjeng med terrengsyklende damer som møtes en gang i uken for å trene litt. I dag var første gang etter vinteren, og vi startet lett på grus og asfalt. Jeg var jo flink og var ute på tur på fredag, så jeg trodde dette skulle gå greit. Vel, jeg overlevde jo... Gikk bare på en saftig syresmell litt over halvveis, så tempoet på slutten var ikke noe å skryte av akkurat. Jeg kjenner det er lenge siden jeg har syklet med noen, for jeg må jo holde følge vet dere. Imidlertid er det jo helt nydelig når en kommer hjem og kjenner kroppen falle til ro. Nå skal jeg spise litt, dusje og strekke ordentlig ut i et forsøk på å bli litt myk i samme slengen ;-)

Update kl 23:55: Litt overdose sjokolademelk og litt ivrig på maten = kvalm. Riktignok sulten igjen nå, men orker ikke gå ut på kjøkkenet for å lage mat og pusse tenna igjen. Aprops tenner! Tannlegen sa NULL HULL :D Nå ligger jeg i senga med ispose på ryggen for den holder på å ta knekken på meg :( Ikke klaging, kunne vært mye værre. I det minste har jeg en digg seng å sove på i natt :) Kan nesten ikke bli bedre nå.

2 kommentarer:

  1. Går det virkelig an å få overdose av sjokolademelk?:O

    Gratulerer med null hull, og god bedring med ryggen!

    SvarSlett
  2. Det går fint ann med overdose sjokomelt Tone :p Tror det hadde en sammenheng med at jeg var sliten etter trening, egg på maten og spiste for fort. Men er i gang igjen i dag :) Ryggen kjennes enn så lenge mye bedre ut, værre med rompa:P Hehe

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)