lørdag 1. mai 2010

Hippo!

Lørdagen startet bra med sol og fint vær, så min lille drøm om å ut å kjøre Hippo i dag var fremdeles innenfor rekkevidde. Først måtte jeg bare støvsuge Søs lille gull og vaske mattene inni. Det gikk nesten som en drøm, for det er jo bare tiltak til en kommer i gang. Mattene rakk forøvrig akkurat å bli tørre og plassert i bilen før det begynnte å regne. Jaja, sånt skjer. Yr hadde jo tross alt truet med det, så jeg var jo forberedt.

Heldigvis var det kortvarig, og da solen stakk frem var det på tide å komme seg ut. Litt forhandling måtte til før jeg kunne sette avgårde ut i verden. (Type hvor og hvorfor jeg ville kjøre Hippo, samt at jeg måtte vaske den i morgen.) Noe må man jo kunne gå med på for å kunne ha det gøy.

Solen skinte og vinden blåste i håret. Ja, for taket var jo selvfølgelig ikke på. Det ble en liten tur til Siljan for å prøve bilen på litt mer svingete veier enn E18. Kan ikke annet enn å si det var utrolig gøy!

Her er Hippo nyvasket og fin. (Bildet er "stælt" fra pappa) Siden jeg må tilbake til Bø i morgen ganske tidlig, og jeg ikke vasker bil i kirketiden ble den vasket da jeg kom hjem, for hånd! Ble fin ja.

I morgen skal jeg i konfirmasjon til en fetter, og det hadde vært gøy å kjørt Hippo dit, men det er litt dårlig plass til tre i den...

3 kommentarer:

  1. Takk for det Tone :) Ikke min bil da, men hadde ikke sakt nei til en egen ;)

    SvarSlett
  2. Du kan vinne en nå. Konkurranse på Vi Menn. Premiebilden er rød ;)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)