onsdag 2. desember 2009

AKE!!!:D

Til tross for manglende boblebukse og akebrett har jeg veldig lyst å ut å ake! Helst i går:P

Nå har endelig julestemningen startet å snike seg bitte litt på:) Snø, kulde, og strålende vær gjør slikt med meg. Når jeg i tillegg startet gløggsesongen i går kunne det nesten ikke blitt værre:) (måtte vært om alle eksamner ble avlyst, men dèt skjer jo ikke)

Ellers tror jeg julegavene er ferdig planlagt, noen skal kjøpes og andre skal lages:) For fattige studenter er det å lage julegaver den beste distraksjon i eksamenslesningen tror jeg:D

Apropos julepynting, jeg tror nok heimen er i ferd med å bli pyntet atm. En ny nisse hver dag eller noe. Jeg sytntes det er mye mye gøyere å legge meg lille julaften til vanlig hus, og så våkne tidlig på julaften til JUL :D Evt er jeg bare lat og liker ikke å pynte:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)