lørdag 26. desember 2009

Takk!

Først og fremst må jeg takk for alle de fine gavene jeg fikk til jul! Jeg er så takknemlig for alt sammen, og alt kommer til nytte :-D Det eneste som mangler er julegaven til meg selv, men den kommer nok snart.

Familieselskaper hører julen til, og i dag var det hos farmor og farfar. Da jeg var "ung" var dette noen langtrekkelige greier med alle tanter, onkler og søskenbarn til stede. De siste årene er dette blitt en sjeldenhet ettersom vi alle vokser til, og i år hadde noen til og med dratt til syden :-o God mat ble det hvertfall og masse mimring fra da vi barnebarna var små og litt mobbing og sånn, men det hører vel til.

I morgen håper jeg å klare å møte en kompis, hvis været og formen tillater det. Kjenner nemlig en uggen følelse i brystet nå :-s men siden alt løser seg for snille jenter går det nok bra! Ellers skal jeg ut å spise pizza med mange av de jeg gikk på videregående med. Det skal bli veldig hyggelig, men hva søren skal jeg ha på meg??? Dilemma! Jaja, ordner seg nok. Er det galt av meg å prøve å stasje meg ekstra opp for å prøve å vise dem at jeg har det knall? :-p

1 kommentar:

  1. Familieselskaper blir definitivt mer kos når man blir eldre! Jeg kom nettopp hjem fra selskap med samboerens familie, og det er litt slitsomt når man ikke kjenner så mange. Men det er jo bare å skravle i vei, så blir man kjent:)

    Kos deg ute i dag! Håper formen holder seg:)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)