tirsdag 15. desember 2009

Hvor er alle folk?

I hele dag har jeg savnet folk som kan forstyrre meg i mitt mål i å lese til eksamen. Jeg jobber nemlig best med litt forstyrrelser :-o Stakkars de sjeler som kommer i nærheten av meg nå, for de blir skravlet høl i hodet på ved første annledning. Skjønner godt at naboen flyktet hjem så fort som mulig etter han hadde vært snill og vasket kjøkkengulvet. Folk har vært veldig fraværende på MSN i hele dag :( Til og med de som alltid pleier å være pålogget har vært borte i dag. Nesten så jeg lurer på om det har vært problemer med programmet. For jeg vil jo ikke innse det faktum at jeg virklig burde bruke all den tid jeg har til å lese, konting er tross alt ikke fristende :-p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)