torsdag 17. desember 2009

Der mobil est Tot

Jadda, der hadde mobilen tatt kvelden på SMS fronten. Dvs jeg får mottatt SMS, men ikke sendt. Tror jeg får ringt ut, og får hvertfall inngående telefoner. Har vel bare gått å ventet på det ganske lenge nå siden mobilen ble sendt til reparasjon to ganger rett etter jeg fikk den. Det skal sies at jeg fikk den i midten/slutten av mai og den har aldri helt blitt min beste venn. Det kan hende at dette er en "reservetelefon", og slettes ikke den jeg ville ha da min forrige tok kvelden en dag i Portugal :-( Dette passer temmelig dårlig siden det er rett før jul, jeg er blakk og mobilen jeg har lyst på ennå ikke er kommet seg til Norge. Kan jo bestille den fra utlandet, men føler det er litt risky. Så akkurat nå er eneste alternativ å sende sms fra nett eller ringe hvis jeg må ha kontakt med omverdenen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)