tirsdag 29. desember 2009

Ett skritt nærmere...


I dag tok jeg meg nok en tur til Skien for å kikke på bass. Og nok en gang måtte jeg reise derfra igjen uten. Den jeg falt pladask for i utgangspunktet viste seg å ha blitt litt "rævkjørt" av den forrige eieren, og han hadde prøvd å mekke selv uten hell. Så mannen i butikken som skal ha peil skulle prøve å fikse den opp og teste ut om den var noe tess... Det har han nå gjort i noen uker uten at jeg føler noen form for fremgang :-p I tillegg har valget vært mellom en brukt utrolig fin bass med tre-finnish, eller en helt ny sort en. I dag hadde jeg nesten bestemt meg for den sorte, men så fikk jeg høre at lyden vistnok var litt bedre i den brukte. Og den er jo i utgangspunktet en bass til 3-3500,- så jeg vet rett og slett ikke.

Hvilken syntes dere er finest?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)