tirsdag 8. desember 2009

Kyllinggrateng

Her for noen uker siden var jeg innom Kiwi på Gvarv(av alle steder:p) og måtte finne noe til middag. Valget falt på en Fryst Kyllinggrateng jeg var helt klar for å bli skuffet, men tenkte den kunne jo få en sjans, og mat måtte jeg jo ha uansett. Og skuffet ble jeg. I pakken til 44kr lå det hele 5 bittesmå kyllingbiter og masse saus og pasta. Helt klart her hva de satset på, det var ikke kyllingen hvertfall. Så jeg gjorde som mange fler burde gjøre, jeg sendte inn en klage. Etter et par mail frem og tilbake pga litt manglende opplysninger oppdaget jeg senere at 50kr var satt inn på konto :D

Ikke den største summen akkurat, men gratis middag er jo akkurat det. Nemlig GRATIS. Så neste gang du kjøper noe du ikke er helt fornøyd med skalder det ikke å sende en liten mail, så hvem vet hva som skjer ;)

Har du noen erfaring med det å klage på matvarer?

2 kommentarer:

  1. Jepp, jeg har :) Klaget til M.ruud en gang om en potetgullpose som ikke smaket paprika, da fikk jeg en hel eske med potetgull, sjokolade og snax i posten.

    En annen gang på en bacoon-snacks som var halvtom/halvfull, men da fikk jeg bare en pose tilbake. Men men, uansett! Er ganske lurt :)

    SvarSlett
  2. Hehe, ja husker vi klagde på en bacon-snack en gang. Da fikk vi en hel eske med alt mulig annet enn det vi klagde på igjen:P

    Ellers klagde jeg på en yoghurt i fjor, fikk igjen 300,- :o

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)