onsdag 9. desember 2009

Ja, og hva nå?

Har du noen gang vært veldig opptatt med noe, for å bli ferdig eller bare ta en pause, for så å sitte å ikke finne på noe som helst å gjøre? I dag skulle jeg lese og notere til eksamen i morgen *grøssoggru*, og nå som jeg er ferdig å notere finner jeg ut at det er jo ikke noe gøy å finne på:s Mulig det har noe med at innimellom all reserchen jeg har gjort til notatene har jeg selvfølgelig surfet litt rundt for å finne inspirasjon til å fortsette. Men hva skal jeg gjøre nå liksom? Burde jo lese mer, men orker ikke det atm., vaskemaskina er i gang og rommet er overraskende ryddig. Nei får vel sitte her og leke pyroman mens jeg venter på videre motivasjon til å lese:s Det er faktisk litt begrenset hvor spennende det er med gamle russiske fortattere og politikere, syntes nå hvertfall jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)