mandag 30. november 2009

Timeplan fra h*****e?

I disse eksamenstider gjøres alt som står i min makt for å IKKE lese. Utrolig dårlig strategi, det er jeg den første til å innrømme. Så nå har jeg altså prøvd å legge timeplan for neste semester. Ligger vel ann til en godt over 40 poeng da også. Sånn går det når frykten for økonomi gjør at en gjør alt en kan for å unngå det :P Og når en på toppen av det hele har rota seg bort i et Porsgrunnfag som man faktisk MÅ være i timen for å få med seg kan dette bli temmelig slitsomt og travelt. Nina, tror ikke jeg har annet valg enn å møte på skolen halv 9 hver dag:P (4/5 dager starter nemlig tidlig) Blir så gøy atte;P Alt for å prøve å få et lett sisteår!

Nå skal jeg ut å vandre i snøen på vei til butikken og synke til et mentalt stadium som en 4åring :D Tror jeg har et rompebrett i bilen også :) HIHI

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)