søndag 10. januar 2010

Nyttig lærdom

I dag var jeg på babybesøk! Eller, besøkte en lærer jeg hadde på vgs. som fikk en sønn i mai. Han er så herlig, og jeg klarte bare ikke la være å leke med han, noe som var helt greit for mor.  Så når det ble kjedelig på gulvet prøvde jeg å få han til å stå. Det klarte han fint med litt hjelp! Skikkelig imponerende asså. Det er imidlertid litt tungt å løfte for mye på en liten en på drøye 10kg, så han satt på fanget mitt og hoppet. Jeg tenkte selgvfølgelig ikke på at han fremdeles er i sikle/gulpealderen, og at hopp og sprett ikke akkurat er det beste mot det. Så jeg ble gulpet ned, men hva har man ikke vaskemaskin til da?

Var også en tur innom Avalon i dag for litt bortskjemming av meg selv! Det var så deilig det, og ganske vondt. Har jo de stiveste musklene i rygg og nakke, så blir gjensyn der om et par uker igjen.

Nå burde jeg sovet for lenge siden, må opp og kjøre søs til toget i 6tiden i morgen tidlig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)