onsdag 6. januar 2010

Et friskt pust

Våknet opp i dag til -20 garder ute, og 16 inne. Varmen inne var ikke så ille egentlig, værre med luften som traff meg da jeg stakk nesen ut av døra. Håret ble grått innen jeg hadde gått 100 meter, og nesen kjentes ut som om den ville falle av. Da var det godt å komme seg til forelesning og noe som virket som et varmt rom. Legg merke til "virket som". For i første pausen ble det kjøpt 3skt kakao som rakt ble tømt i kalde kropper. Andre pause kom lua på i håp om at den skulle hindre varmetapet, men uten hell. Sola hadde nå stått opp, og illusjonen om varme var hverfall på plass. Utrolig nok hjalp det ørlite på kulden da vi var innom Nina for å levere kaka jeg laget i går. Da vi kom ut var dte ikke lenger like kaldt. På tross av dette ble det innkjøpt ullklær i div former før 3 frosne frøkner vendte nesene sine hjem. Dette var ca halv 2, altså drøye 2 timer siden. Jeg er fremdeles frossen. Så får prøve å få litt varme gjennom et pledd og varm te. Frister ikke spesielt å ut senere i dag. Men skal man feire bursdag må man nesten det.

1 kommentar:

  1. Off ja, det er virkelig iskaldt i dag! Og vinden gjør liksom ikke saken bedre..

    Sv: Haha! Vanligvis ikke, men jeg glimtet visst til akkurat der;)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)