onsdag 20. januar 2010

Med en god dæsj soyasaus blir alt så meget bedre.

Dette stemmer ikke! Når jeg får ork en dag skal jeg legge ut bilde av kakepakken jeg fikk i posten. Oppi den var det kaker, og en pakke med Byggris. Sunt, men ikke godt. Da jeg kom hjem fra skolen i går ettermiddag var jeg så sliten at jeg ikke orket tanken på å koke ris til middagen. Boil-in-bag byggris fristet faktisk mer da. Jeg var selvfølgelit mistenksom siden jeg hadde en aning om å ha smakt dette tidligere og ikke blitt begeistret. Dette så til å stemme ganske så godt. Det smakte egentlig ikke så mye, så en god dæsj soyasaus senere smakte det ca like lite. Hvordan det går ann aner jeg ikke. Det at det ikke smaker så mye hjelper jo ikke når konsistensen er gal. Nå skal det også sies at jeg ikke liker hverken villris eller fullkornsris eller hva det nå skal være... Vanlig hvit ris går ned på høykant!
Det ser seriøst ikke godt ut!
(mammas gode hønsefrikasè er god asså, men kunne spart meg for kombinasjonen)

1 kommentar:

  1. Har faktisk aldri spist annet enn vanlig hvit ris, jeg.. Men soyasaus er oppskrytt!

    Sv: Ja, det er jo det jeg gjør et forsøk på.. Rettere sagt: Dance your ass, thighs, and stomach off! Hehe..

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)