fredag 24. juni 2011

Suppe og sjokoladeutfordring!

Jeg var så heldig å få en ny bok om sjokolade på mandag. Det blir den 2,5 i rekken av bøker med kun sjokolade. (Den ene kjøpte jeg til mamma, så den teller bare som en halv.) Fra tidligere har jeg en bok om supper og brød som jeg ikke har unnet særlig mye oppmerksomhet. Nå i disse varme (sommer)tider orker jeg ikke tung mat, og suppe frister veldig!
Mon tro om Nina vil ha sjokoladegodt i sommer siden hun gav meg sjokoladeboka...

Nå etter å ha bladd litt i suppeboken løper tennene i vann og jeg vet noen av oppskriftene skal testes ut, om enn med litt modifikasjoner. Sjokoladeboka tror jeg får vente litt da jeg ennå ikke er kommet over sjokolademaranton fra forrige uke.

Utprøvingene skal jeg selvfølgelig dele med dere!

Har dere noen suppeoppskrifer dere vil anbefale? Fortrinnsvis uten dyr fra havet.

2 kommentarer:

  1. hurra, sjokoladebøker!! Disse blir nok brukt mer enn de om suppe, det spår jeg ;)

    SvarSlett
  2. Motionocean det gjenstår å se. Første suppeoppskriften skal hvertfall prøves ut i dag :D

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)