onsdag 25. november 2009

Hvorfor?

Hvorfor lukter all form for hermetisk fisk det samme = kattemat? Er det fordi jeg forbinder det med kattemat kanskje, type First Price Tunfisk, blir jo gitt til en katt jeg kjenner:P Uansett, jeg er ikke akkurat er verdens beste venn med fisk, og den eneste fisken som KAN gå ann å spise, nemlig laks, smaker som jord lukter. Derimot har jeg innsett at det kanskje er på tide å gjøre noe for leddene mine som knekker værre en knekkebrød. Så jeg tok sjansen på en boks med Stabbur-Laks, den lukter høgg som alt annet, men av en eller annen grunn klarte jeg å ignorere fornemmelsen av jord og konsentrerte meg mer om konsistensen som var veldig lik tørr kylling:D Ikke dårlig å få en fisk til å føles som en fugl :P Jeg har satt meg som mål å presse ned en skive av dette mølet om dagen, og se om det hjelper. Det værste som skjer er vel at jeg begynner å like fisk. *grøss og gru*

Du vet du er på bygda når: biblioteket åpner kl 14, fagbokhandelen ikke har tekniske tabeller, skolebiblioteket ikke vet hva det er og siste bokhandel kan skaffe per post:P Nei er nok best å hjem å hente min egen "Bibel".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)