torsdag 19. november 2009

...

Det er ikke selve gulvvasken som er værst, det er ryddingen som må til først. Når det er sakt har jeg da altså fått vasket 16 kvm gulv i dag :D Det føles godt! Det tragiske er at i morgen dukker hybelkaninene opp igjen :s

Nina sladret om at hun skal på a1 konsert... JEG VIL VÆRE MED!!! Barndomsminner deluxe da:D Men sånn er nå det.

Trodde jeg hadde funnet et skikkelig feriekupp i dag. Flybilletter til under 1000lappen tur/retur Lisboa :o Det måtte selvfølgelig være for godt til å være sant :( Hodet mitt tok en liten kortslutning og forvekslet Amsterdam med Lisboa. Heldigvis innså jeg feilen før jeg hadde fått alarmert halve verden om det. For en nedtur :s

Lyst på saftig sjokoladekake jeg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)