tirsdag 24. november 2009

ORK.fag

I dag var siste "forelesning" i Organisasjonsfag 2 :D 4stk tankekart fra godeste Gloppen. Etter ett minutt kom jeg på hvorfor denne forelesningen ikke var prioritert i år heller. Jeg holdt på å sovne. Nina, jeg har notater hvis du trenger, men tror han skulle legge de ut. Det er litt utrolig at så mye kjedelig lesing kan komprimeres så mye :o Det må da være minst 600 sider oppsummert i en times prat fra foreleser, noe som tilsvarer 45 min for oss andre. Forhåpentligvis går eksamen smashing og jeg trenger ikke tenke mer på ork.fag noe mer med det første :D

(Ja, Nina jeg er klar over at CSR går innenfor org. også;) Hihi)

1 kommentar:

  1. SV: pensumboka ble pakket likevel, bare sånn i tilfelle jeg får bruk for den, men mulig den blir tatt ut igjen i morgen tidlig. Spørs om jeg rekker å få ferdig oppgaven, føles ikke så veldig positivt ut akkurat nå, men skal gjøre mitt beste i løpet av nattestimene.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)