tirsdag 23. august 2011

Rooibush med jordbær og champagne


Lille frøken hadde nevnt denne for meg for noen uker siden. I går hadde jeg litt tid på vei til trening, så da droppa jeg innom Herkules for å kjøpe litt. I dag skal den testes ut på jobb, så får vi se om den er så god som navnet tilsier. Så langt er jeg litt skeptisk. Mye mulig det har noe med litt overdose vin i helga...
Er det noen som har smakt denne?

Tips om god bush-te mottas med takk!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Oppdatering: Teen var helt grei. Kjente godt smaken av champagne, og i jobbsammenheng ble den litt krasj. Jeg skal nok få drukket den opp, men tror ikke det blir noe nytt innkjøp av denne senere.  Det virket dessuten som at den var blandet med litt sort te, og det liker vi ikke.

1 kommentar:

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)