mandag 8. august 2011

Di derre vet dere

Fredag var det endelig tid for en konsert jeg har gleda meg til lenge. Etter jobb og trening og med veldig usikkert vær var jeg fast bestemt på å dra på Di derre-konsert på Wrightegaarden. Og sånn ble det, med hele familien på slep. Allsangfaktoren var høy og stemningen var god. Bandet spiller veldig få konserter og jeg var veldig glad for å få dem med meg live, for hvem vet når og om de spiller konsert igjen.
Dette er nok den mest kjente sangen de har, og selvfølgelig spilte de den! Jeg er ganske sikker på at jeg kan leve lenge på denne konserten.

5 kommentarer:

  1. Gøy med en god konsert iblandt!! Liker den sangen jeg også.

    SvarSlett
  2. Åh, kooooselig! Og DEN sangen. Til og med vi "småbarn" synger jo den ;) Men selv er det nok Mcflykonsert som er drømmen, vettu ;D

    SvarSlett
  3. Så gøøy :) digger konserter, og den sangen forsåvidt. Har ikke hørt så mye mer av de da..

    sv: og en veldig forsinket tusen takk for gratulasjon :)

    SvarSlett
  4. Jeg elsker konserter! Skulle ønske noen av mine favorittband kunne spille i Norge snart! :D

    SvarSlett
  5. Så gøy :) Mamma hadde et spesielt forhold til di derre så jeg kunne jenter som kommer helt uten av i en alder av 5 år :p

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)