onsdag 26. januar 2011

Elgkarbonader

For en ganske god stund siden var det snakk om at det skulle lages elgkarbonader en dag. I dag var dagen kommet! Jenta i nabohuset hadde invitert inn 7 stykker på middag, og 3 av oss gikk sammen om å forberede herligheten.

1kg kjøttdeig + en god dæsj medisterfarse blandet sammen for hånd ble dagens treningsøkt for min del hevrtfall. 2 stekepanner, 4 hender til å flate ut deigen og 2 til å flippe karbonadene gjorde susen. Maten ble ferdig i en fei!

Uheldigvis var jeg såpass sulten da jeg kom fra skolen at jeg spiste litt for mye. Dermed ble det bare plass til en porsjon av den herlige middagen :-(

Så AG, om du trenger hjelp til å spise opp resten er det bare å si ifra ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.6

2 kommentarer:

  1. jeg tror aldri jeg har prøvd elgekarbonade :o
    x

    SvarSlett
  2. Jøss, det har jeg faktisk aldri smakt før.. kanskje det må prøves! :-)
    Ha en flott fredag videre :-)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)