onsdag 17. november 2010

Etter trening

I dag var jeg flink og dro for å trene litt! Alt for lenge siden jeg har hatt ork nok til å gjøre det, og nå som det er snø og glatt blir det hverken sykkeltur eller skogtur.
Siden nesten det eneste jeg tenker på er mat og siden jeg først skulle trene, ja da måtte jeg jo prøve å finne på noe mer eller mindre sunt til middag. På hjemveien skulle jeg uansett kjøpe kylling, men den var jo frossen... Så da måtte jeg finne på noe annet siden jeg ikke orket å vente i evigheter på at den skulle tine. (Ja, kunne jo bare kjøpt fersk, men det koster jo skjorta, og måtte fylle opp frysen.)
Etter litt fundering kom jeg frem til kalkunburger med potetbåter og bernaisesaus. Desverre var jeg litt for sulten og ivrig da maten endelig var ferdig, så bildet ble andri tatt :(
 Maten lignet kanskje bittelitt på dette, bildet er lånt herfra.

Forresten, det er ikke veldig smart å gå fra plata på full guffe fordi du "bare skal gjøre noe". På den annen side, brannalarmen gikk ikke, og maten ble god til tross for litt sorte flekker =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)