mandag 5. april 2010

Å lide for skjønnheten

I påsken var søs og jeg på en liten harrytur, og målet for turen var ganske klart for min del. Sånn bortsett fra det obligatoriske, nemlig godis og bacon. Jeg hadde lyst på nye sko, nærmere bestemt noen med litt hel, uten at de blir for høye siden jeg ikke føler for å være så mye høyere enn jeg allerede er... Da det nærmet seg slutten på Nordbyoppholdet vårt måtte jeg bare innom en siste butikk, og der fant jeg noen nydelige sko! Av uviss grunn ble de kjøpt i en størrelse mindre enn jeg vanligvis bruker. Tror det hadde noe med at jeg ikke gadd å spørre etter noen i riktig størrelse. For de passer jo...



Til alt hell er skoa av skinn, så de vil jo tilpasse seg bena mine etterhvert, jeg må bare gå de inn litt. Litt vondt i bena må jeg jo kunne tåle... Så nå kan våren bare komme, jeg er veldig klar for mindre klær og klikk-klakk-sko :D

2 kommentarer:

  1. Off, for små sko er vondt! Men når det er skinn, så utvider de seg jo:)

    Jeg må innrømme at jeg er nærmest avhengig av hæler på tross av at jeg er ganske høy. Og hælene jeg bruker er ganske mye høyere enn de der. Kanskje litt dumt? Hehe..

    SvarSlett
  2. Nydelige sko:) Sikker på at de kommer til å gå seg t etterhver.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)