onsdag 27. april 2011

Appelsinbiff


Oppskriften fant jeg på MatPrat for ganske lenge siden, men har ikke fått meg til å prøve den ut før i dag.
Ja jeg er helt enig! Dette høres litt rart ut. Appelsin, skinkebiff, gulrot og pasta. Sammen! Vel, det ble ikke så ille i grunn. Savnet noe syrlig der, så det får komme neste gang.
Det var uansett en enkel rett som ikke satte seg som en plugg i magen. Ikke tok det lang tid å lage heller. Perfekt for en varm vår/sommerdag som i dag. Jeg er sikker på at variasjonsmulighetene er mange.

Har du noen sommermatfavoritter?
Published with Blogger-droid v1.6.8

3 kommentarer:

  1. Litt skeptisk, men jeg spiser jeg hvis det settes på bordet ;)

    SvarSlett
  2. åh, når du beskriver det sånn høres det ikke så rart ut! PASTA er jo favoritten, vettu!! :D Og det ser ikke så værst ut heller! Takk for tipset!

    SvarSlett
  3. Den hørtes jo god og oppfriskende ut :))

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)