torsdag 29. april 2010

Trøsteshopping?

I dag måtte jeg en tur til Kongsberg av alle steder. Det gikk forsåvidt greit nok, men resultatet ble litt trøsteshopping. I tillegg til litt basic sort/hvit singletter og t-skjorter fra H&M fikk jeg det for meg at jeg ville ha nye sko. Egentlig tenkte jeg noen billige tøysko eller noe i den retningen. Så kom jeg over disse!

Det var umiddelbar elsk. Rett og slett! Og det ble visst litt høyde på hælen igjen, men pyttsann. De var utrolig myke oppi også så jeg har virkelig trua! Blått er vanligvis ikke fargen jeg helst ville valgt, men det var noe spesielt med disse.

Nå gleder jeg meg bare til det blir sommer igjen så jeg slipper ulsokker om morran.

5 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå om du skulle få et overveldende ønske om å låne de bort til storesøster av og til ;)

    SvarSlett
  2. FIne sko, - og trøsteshopping er effektivt!!! Enjoy!!!

    SvarSlett
  3. Lille frøken prosess: Tja, vi får nå se på det da vet du ;)

    Krabbelure: Takk for det! Eneste er at trøsteshopping ikke lønner seg i lengen :p Men hjalp litt å komme hjem til ferdig laget middag!

    SvarSlett
  4. De var kjempefine! Så veldig komfortable ut:) Og det var jo ikke akkurat noen avskrekkende høyde på de hælene akkurat da.

    SvarSlett
  5. Tone: Tror jeg kan bli godvenn med de ja. Hvis ikke ser det jo ut som det var noen andre som ville ha de :p

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)