lørdag 24. april 2010

Snille naboer!

Siden jeg skulle til Frankrike en uke, og sikkert ikke hadde mest lyst å handle da jeg kom hjem, skrev jeg en beskjed til gutta jeg bor med og spurte om ikke en av de kunne være veldig snille å kjøpe yoghurt til jeg kom tilbake. Sammen med beskjeden hang jeg 50 kroner.

I dag da jeg sjekket kjøleskapet fant jeg to bokser med yoghurt der... Siden kjøleskapet er litt kaos tenkte jeg at hvertfall den ene var en annens, men neida! Begge gutta hadde uavhengig av hverandre kjøpt yoghurt til meg, og ingen har tatt pengene! Snakk om snille folk jeg bor med altså!

Bildet er hentet fra Tine.no


5 kommentarer:

  1. Herlig med sånne gutter!! Hvor finner man flere slike?

    SvarSlett
  2. I en studenthybel på Breisås Nina ;) Hehe

    SvarSlett
  3. Heia guttane! Det e sånn det ska gjørres, schø!

    SvarSlett
  4. Sv: Det ser jeg på også:D Hehe.. Er det rart man blir sulten??

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)