torsdag 14. januar 2010

Sengedate med pc'n.

Noen ganger er det veldig greit med lang nettverkskabel på hybelen. Jeg kan nemlig sitte/ligge i senga med datan på fanget og surfe rundt når jeg blir lei av skrivebordet, eller før jeg skal sove eller når jeg våkner. Nydelig! Eneste kipe er at noen morgener går litt for fort, og senga forlates litt vel sent.

Jeg kom til å tenke på en morsom ting i går. I de harde skoledagboktider da det var skikkelig stas å fylle ut vennesidene, jeg vet hva jeg skulle skrevet på "beste venn". Senga mi! Hehe. Tror jeg knapt har hatt en dårlig natt der noen gang.

2 kommentarer:

  1. Haha, skoledagbok! Det var tider..

    SvarSlett
  2. Du, gi meg et kontonummer og en sum, så overfører jeg penger til deg for dvd'en:)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)