mandag 4. januar 2010

Første dag

Gjennomført første dag på skolen i år. Stilte frisk og opplagt opp 08:30 klar for nye tak :-p halve klassen var til stede og ble mye jabb og lite action. Siden søs var med måtte jeg jo vise henne Bø city, og vi endte opp på Nabo't for lunsj. Nam nam =) Etterpå var det å møte Nina på skolen og være med henne på infomøte om valgfag før jeg skulle gi Samfunnsvitenskaplig Metode en sjans. Burde jo skjønt det var litt dødfødt siden det er Gloppenfag, og 10 min virket som 2 timer! Jeg prøvde seriøst å følge med, men det virker som at en lydtett mur stiger opp rundt meg, så jeg får ikke med men noe som helst. Så får virkelig håpe det er fag jeg kan lese meg til selv.

Nå tror jeg nesten jeg skal sove litt. Blir så trøtt på starten av et nytt semester. Må jo konsentrere meg og greier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)