mandag 18. januar 2010

Ny uke, nye muligheter

Bare for å ha sakt det, helgen ble brukt til alt og ingenting :) Akkurat sånn det skal være, selv om jeg skulle ønske det var litt mindre alt, og mer ingenting.

Nå er det ny uke, og jeg føler på mange måter jeg starter på nytt. Det ene prosjektet jeg har på skolen fikk en bråbrems på fredag, og trengte litt omstrukturering, så det blir spennende å se hva lærerne sier i dag. Jeg går til timen med litt skrekkbalndet fryd må jeg innrømme.

I slutten av forrige uke trodde jeg endelig jeg hadde funnet noen som solgte den TigerBalsamen jeg har lett etter. Så jeg slengte inn en bestilling, og den var kommet i løpet av helga! Tror dere jeg hadde fått rett da? Neida, slettes ikke. Jeg har fått mer for pengene enn jeg bestilte, men slettes ikke det jeg skulle ha. Så da var det å sende en mail og forklare det som hadde skjedd.

For et par uker hadde en kamerat her oppe bursdag, og bursdagsgutter fortjener bursdagskake. Så jeg kjøpte en kakemiks og lagde i stand. Kaka ble forsåvidt god den, men jeg var ikke helt fornøyd. Så jeg sendte avgårde en beskjed til kakemakeren. I går fant jeg en pakkelapp i postkassa. Lurer veldig på hva det er, tror det er kake...

Hver dag forsøker jeg å starte med enn yoghurt. Litt fordi brød på morgenen ofte blir litt tørt, og for å holde magen i gang. Jeg har en stund gått rundt å sett på en pakke med "Heia Norge" yoghurt i butikken. Den skulle inneholde 4 melon/pasjonsfrukt, 4 skogsbær og 4 lønnesirup. Siden jeg i grunn syntes lønnesirup er godt (på pannekaker ol) fant jeg ut at jeg ville la den få en sjanse. Dèt skulle straffe seg! Fysj og fy, den smakte slettes ikke godt! Mens lønnesirup smaker søtt og godt smakte denne valnøtt! Jeg er ikke så veldig glad i valnøtt at det gjør noe. Grøsser nesten av tanken fremdeles jeg. Helt utrolig at Tine kan lage noe som smaker så forferdelig! Da har jeg nesten mer tro på gløggyoghurten de kom med til jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)