mandag 14. desember 2009

Konsentrasjon

Nå må jeg virkelig jobbe for å holde konsentrasjonen på plass frem mot eksamen:-( Sitter mer enn gjerne og drømmer meg bort med alt annet enn lesing, desverre:-s Motivasjonen er temmelig dårlig nå til tross for et godt resultat på forrige ukes eksamen. Plutselig innfall av trøtthet har meldt seg og arbeidslysten er på bunn. Slettes ikke bra. Ennå godt det snart er ferie! Det kjenner jeg virkelig trengs. Få litt fri til å ikke tenke på noen ting og være masse ute og kose meg med ski og skøyter og i det hele tatt! Litt rart å tenke på at jeg straks er halvveis i bachelorløpet mitt. Tiden farer avgårde, og på mange måter begynner jeg virkelig å føle meg gammel, men jeg er jo ikke det, sånn egentlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)