onsdag 9. mars 2011

Forskjellig smak

I dag var vi invitert på middag til ei venninne. På menyen stod grønn karri og kyllingsuppe. Klok av skade tok jeg litt for å smake, og det var kanskje like greit. Her var det nemlig kruttsterk mat som kila i munnen lenge etter, sitrongress og ingefær. Alle syntes maten var veldig god, til tross for at både øyne og neser rant... Siden hun ene også hadde bursdag i dag var det kake til dessert. Kvæfjordkak! Eller verdens beste som den også blir kalt. Den glemte jeg visst å ta bilde av.
Published with Blogger-droid v1.6.7

3 kommentarer:

  1. Da sku du tjuvlånt bildet fra siste innlegget mitt! ;)

    SvarSlett
  2. Elsker sterk mat som kiler i halsen =)

    SvarSlett
  3. har du prøvd å blande karri i vann da? DET er sterke greier. Og det smaker pyton... Ikke stol blindt på kjerringråd... :p
    Jeg skjønner ikke at Kvæfjordkaka blir kalt verdens beste. Verdens værste om det hadde vært etter min smak navn ble bestemt etter! Brownies er verdens beste (søteste...)
    x

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)