søndag 16. januar 2011

Sjokolademuffins!

I dag måtte jeg lage en dekkoperasjon for noe dere skal få vite mer om senere.
Dermed ble det til å lage sjokolademuffins!
Som "vanlig" ble røra litt feil farge. Denne gangen ble den litt tåkelilla. (Blanding av kakaopulver og blåbær kan nok ha litt av skylda der.)

Muffinsene jeg laget i dag er uten sukker, melk og gluten! Så her burde det ikke være mye å reagere på. 



De ser ikke så ille ut, og smakte faktisk ganske så godt! Litt uvant smak, men slettes ikke vondt. Kunne jo selvfølgelig hatt oppi litt av den sukkerfrie sjokoladen jeg har liggende, men det tenkte jeg faktisk ikke på. Det får bli neste gang.

(Takk til Tik for røring, Blegis for bilder og Gedde for krøsting.)

4 kommentarer:

  1. ahhhh, sjokolade :D:D:D
    naaaam!
    xxx

    SvarSlett
  2. ååh, nå fikk jeg vann i munnen her jeg satt :P Ha fortsatt en fin kveld :D

    SvarSlett
  3. Og takk til Siri som lagde dem;)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)