torsdag 4. februar 2010

ÅÅÅÅ!

Hele denne uken har i grunn vært fylt av stress og generelt mye å gjøre! Da jeg i tillegg oppdaget en sår og hoven kul på benet i går ble det ikke bedre, og det endte med et legebesøk i dag... Siden fastlegen min tydeligvis har nok å gjøre fikk jeg ta til takke med turnuslegen  her, som jeg forsåvidt ikke har så mye til overs for. Vel uansett, han så og klemte og konstaterte at det "bare var en tilstoppet talg sak" og klemte videre... Uten at det hjalp nevneverdig. Så da han truet med å stikke en nål nedi der sa jeg stopp. Så for meg at hele kulen ville sprenge hvis han hadde klemt noe mer. Og han klemte HARDT altså! Det fikk jeg da også merke da han gikk løs på nakken min som er en smule spent grunnet mye skole og stress. Trodde jeg skulle begynne å grine der jeg satt, for det var jo ikke sånn at han gav seg med det første der heller! Slemme slemme legen!

Formen var da heller laber utover ettermiddagen, og det hjalp lite da massasjetimen min ble avlyst grunnet sykdom. Ny time om to uker... Ikke at legen hadde trua på massasje heller. Så time hos fastlegen neste uke tenker jeg.

Da jeg skulle dra i dag tidlig møtte jeg på vaktmester som kunne fortelle at hvis vi vasket komfyren vår skulle vi få ny! Eller blir vel heller "ny" kjenner jeg de luringene der rett... Så informasjon ble videreformidlet til mine samboere og jeg ble enig med han ene at hele kjøkkenet kunne jo trengt en vask når vi først var i gang. Det ble dermed bestemt at dette skulle gjøres i kveld... Det var før jeg fikk det for meg å ligge å slappe av litt = sove. Så da jeg våknet utpå kvelden en gang og tuslet temmelig løen ut på kjøkkenet var det ganske så rent der. Jeg brukte vel "bare" en time på å vaske komfyren invendig tror jeg.

Så takk til de flinke gutta jeg bor med som trør til når jeg ber om det! Dere vet hvem dere er ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)