fredag 14. oktober 2011

Calzone med øøøh salat?


Tidligere i uken kjørte jeg ei venninne til Larvik rett etter jobb. Vi var begge sultne så vi fant ut at vi ville spise litt før vi dro hjem igjen. Dermed stakk vi innom Nordbyen kjøpesenter. Calzone med pesto og mozarella fristet for min del, så da var valget enkelt. Selvfølgelig var de tomme for den, så da ble det klassikeren med ost og skinke i steden. Den smakte helt ok. Hadde i grunn ikke forventa meg noen matrevolusjon heller. Saken var bare den at de på menyen skrev calzone med salat calzone - ok, salat - ehhh kinakål og mye dressing? Så ikke helt toppkarakter der nei.
Det komiske var i grunn at venninna bestilte toast, og hun fikk med både agurk og tomat!

God helg folkens!
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

  1. Jah.... Det var jo en fantastisk avansert salat må jeg si!

    SvarSlett
  2. Kanskje de prøvde å herme den svensk "pizzasalaten", som man alltid får med her? Men det er jo etter hva jeg vet, kål i noe slags eddik/sukker-lake, med pepper. Du har sikkert sett det hvis du har spist pizza i Sverige. :)

    SvarSlett
  3. Hehe, ja kanskje det Lene! Forskjellen er bare at salaten i sverige faktisk smaker ganske godt. Dette smakte bare kinakål :-P god helg!

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)