onsdag 31. august 2011

En sommer er over

Ja, eller begynnte den egentlig noen gang? Sånn bortsett fra noen herlige uker i mars/april i Bø er det ikke mange dagene de siste månedene som kan kvalifisere til en altfor minneverdig sommer. Hvertfall ikke på en positiv måte.

Likevel, noen gode minne er det jo! For eksempel er jeg kommet meg ut i skogen i nærheten både på toppturer og turorientering.
Dette viser en oversikt over hvor turen gikk sist jeg var ute. Sammen med meg var en kompis med kart og kompass. Ved hjelp av hans eminente orienteringsegenskaper fant vi alle de 18 postene. Turen startet i strålende sol, og ble avsluttet i øs, pøs regnvær! Likevel var stemningen på topp og begge var blide og fornøyde.

Videre var jo turen til Sverige som klimaflyktninger minneverdig nok.
Dette er Gerda, sammen med Droris, en annen gammel dame(sykkel) dro vi på sykkeltur i solskinnet i beste Brelettreklame-stil. Hengekøyefaktoren var stor, og grillen ble brukt. Markjorbæra i svingen fikk ikke stå i fred, det samme kan sies om kantarellene. Begge deler smakte veldig godt!

Siv fikk meg til å tenke litt over hvilke minner jeg ha fra denne sommeren, og når hun i tillegg har en konkurranse gående måtte jeg jo nesten lage et innlegg for å vise dere noe av det jeg har funnet på.

Håper dere alle sammen har hatt en fin sommer og ikke rent bort!

1 kommentar:

  1. Hurra!!!!! Do I have to say anything else? Takk for at du delte det, og for det fiiine bidraget i konkurransen :DDDD

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)