tirsdag 14. desember 2010

Why?




Vi er nå midt inne i høysesongen for prokastringering, og med det tror jeg dataen holder på å ta knekken, serverene var nede på skolen i helga så ingen fikk printet ut noe som helst og rommene var iskalde. Lovely!

Hvor typisk er det da, at når en virkelig har behov for å bruke Skype, da fungerer det ikke! Med en gang jeg forsøker å starte programmet krasjer det. Forsøkte med at ei annen logget seg inn på min maskin i dag, det fungerte selvfølgelig, men ikke med min bruker.
Herlig kaos dette her. Midt i innspurten av prosjektjobbing der vi bruker Skype til å komminisere oss i mellom. Heldivis finnes det mail, selv om det er litt mer inneffektivt. Noen som har noen tips? Jeg har forsøkt restart og avinstallering opptil flere ganger, men tror ikke det er håp.

På den lyse siden:
Snart bare dagen igjen før jeg kan unne meg litt ferie etter VM i eksamen og innlevering =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)