søndag 24. oktober 2010

Venninnemiddag

Denne kvelden hadde jeg sett frem til en stund nå. Jeg inviterte noen venner til middag, og planen var vel litt spilling av ulike typer, men sånn gikk det visst ikke. Halvveis ute i maten rømte jeg inn på rommet for å Skype litt, mens de andre ble mer eller mindre overlatt til seg selv stakkars. De sa det var greit, og de var like glade da jeg kom tilbake igjen. Jaja, sånn går det når noen man ikke har snakket med på en stund får litt tid til å ta igjen litt tapt "sladder".

Men uansett, halvparten kom ikke, og noen hadde ikke engang vett på å si ifra. Så takk for den :-p

Til tross for dette må middagen kunne sies å være en suksess, som ble avsluttet med kake og boosh-te =)
Denne gangen var det ikke jeg som stod for kaka, men den var helt nydelig likevel.
AG, du skal få lov til å lage kake flere ganger!

Middagen var forøvrig lasagne fra bunnen av som er en av mine favorittretter.
Heldigvis for meg ble det nok igjen til at det blir middagen min i morgen også!

2 kommentarer:

  1. Ååh, jeg hater når folk ikke har vett på å si fra om sånt. Frister ikke stort å invitere dem igjen! Men menyen så jo fantastisk ut:)

    SvarSlett
  2. Jaja, sånt skjer. Det var vel egentlig ikke uventet at personen gjorde det. Men vi hadde det gøy og det er jo hovedsaken.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)