torsdag 20. mai 2010

Hvorfor...?

En god venn sa en dag at jenter klarer ikke holde på ting, what so ever! Vi må liksom fortelle det til hvertfall èn. Og ja, han har visst til en viss grad rett. I det siste har det vært flere ting jeg har unnlatt å fortelle til andre, men det kommer for dagen en eller annen gang uansett. Ikke fordi jeg vil si det videre, det skjer bare... Nå skal det sies at hemmeligheter jeg blir fortalt forblir hos meg. Dette er snakk om ting jeg har opplevd, følt/føler eller drømmer og ønsker.

 Bildet er lånt herfra.

Hvorfor er ikke gutter sånn, og hva snakker de om når de skal ha guttekveld? Evt hvorfor har vi jenter en trang til å dele alle våre innerste tanker og følelser med våre venninner? Det er ikke akkurat sånn at jeg virkelig har lyst eller behov for det, men en blir jo litt revet med... Skal nok prøve å skjerpe meg litt ja.

Håper ellers alle får en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med tilbakemeldinger ;-)